Aντικείμενο έρευνας και σχεδιασμού οπτικής επικοινωνίας / επωνυμία: H δημιουργία και διατήρηση μιας ισχυρής ταυτότητας για την εταιρεία Aegean Insurance. Βασικά χαρακτηριστικά: συνοχή, αριστεία υπηρεσιών, επιμονή, ειλικρίνεια,  διαθεσιμότητα, ευελιξία και αποτελεσματικότητα.
 
Οι ασφαλιστικές εταιρείες ακολουθούν διαφορετικούς κανόνες αποσκοπώντας στη δημιουργία μιας ισχυρής επωνυμίας.  Χτίζουν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες τους προκειμένου να γίνουν ανταγωνιστιστικές σε μια εξαιρετικά απαιτητική αγορά και να καταφέρουν εντέλει να επηρεάσουν, να ενημερώσουν, να πείσουν, και να υπενθυμίσουν τα οφέλη των υπηρεσιών τους. Ο επανασχεδιασμός του λογότυπου ακολούθησε ένα δυναμικό συνδυασμό χρωμάτων: το πράσινο - το χρώμα της ζωής (της φύσης) δημιουργεί στον πελάτη μια αίσθηση της εμπιστοσύνης και  ασφάλειας, ενώ το μπλε είναι το χρώμα του ουρανού και η θάλασσα. Συχνά συνδέεται με το βάθος και τη σταθερότητα. Συμβολίζει την εμπιστοσύνη, την πίστη, τη σοφία, την εμπιστοσύνη, την ευφυΐα, την πίστη και την αλήθεια.